subota, februar 19

Moskva (2)

Danas u 14:20 napustio sam Bangkok. Inace, za one koji to nisu znali Bangkok je grad sa najduzim imenom (u originalu) i po tome je uvrsten u Ginisovu knjigu rekorda. Pravo ime grada Bangkok (na thai jeziku je): Krung thep mahanakhon bovorn ratanakosin mahintharayutthaya mahadilok pop noparatratchathani burirom udomratchanivetmahasathan amornpiman avatarnsathit sakkathattiyavisnukarmprasit

Ne, ovo nije bilo nasumicno lupanje po tastaturi. To je pravo ime grada. U prevodu znaci: Zemlja andjela, veliki grad besmrtnosti i razlicitih dragulja, velika neosvojiva andjeoska zemlja, zemlja 9 plemickih dragulja, kraljevski grad, prijatni glavni grad, mesto velike kraljevske palate, zauvek zemlja andjela i obnovljenih duhova, kreiranih od strane najvisih diva. Jednostavno, zar ne? Ipak, vecina ljudi ovaj grad (pored imena Bangkok) zove jednostavno "Grad Andjela".
Nakon 10.5 sati leta stigao sam u Moskvu. Tamo me je docekala vremenska razlika od 4 sata i temperaturna razlika od 45 C. Sutra ujutru nastavljam let za Beograd.

1 Comments:

At 01 oktobar, 2005 19:28, Anonymous Anonymous said...

Dejane, molio bih te kada budes u mogucnosti, da mi se samo javis na mail neoplatensis@yahoo.com
Planiram da sam uskoro zapalim na Thailand pa bi mi trbale neke informacije...
Srdacan pozdrav

 

Post a Comment

<< Home