sreda, februar 9

Nagrada

Juce, dok sam se vracao sa plaze, zaustavile su me dve devojke i zamolile da ucestvujem u nagradnoj igri. Taman sam mislio da odbijem, ali onda sam video ispred sebe dva tai osmeha, pa nisam imao kud :)
Fazon je bio kao zagrebes neku srecku i ako se ispod nadje 1, 2 ili 3 slike ribe, dobijas nagrade. I tako zagrebam ja prvu i tamo 1 riba. Nagrada majca. Zagrebem i drugu, a tamo 3 ribe. I to je kao specijalna nagrada - Dream holiday. Da, pomislih, a ja sam rodjen juce.... Uslov je samo da odslusam njihovu prezentaciju u jednom od resorta, 5km daleko od Patonga. Zvuci poznato? :) Naravno, nisam verovao u bilo kakve nagrade, ipak rekle su mi da ce doci po mene danas ujutru. Tako je i bilo. Jos sam spavao kada su me pozvali sa recepcije oko 9:30.
Dobro, rekoh, kada su vec tu, otici cu. Sidjem dole, a ono ispred hotela ceka limuzina sa vozacem. Fino, pomislih, bicu na sat vremena pravi naivni fuj-turista. Sednem ja na zadnje sediste (samo mi je falila kajla oko vrata da se potpuno uklopim u okolinu... Eh te kajle, nikada ih nema kada ti trebaju.) i odemo do resorta. Da ne duzim pricu, nakon krace prezentacije (oko 20min) i jos jedno sat vremena price o tsunamiju ljudi mi stvarno dadose voucher za 7 dana u jednom od resorta po izboru u Grckoj, UK, Malti, Baliju, Australiji, Tajlandu, Indiji, Kini, Maleziji i jos par zemalja. Vaznost - godinu dana. Dok sam odlazio rekose mi da se nadaju da cu reci ljudima koje poznajem da slobodno mogu doci na Phuket i da je ovde sve ponovo u redu. I nije tako lose, zar ne?

4 Comments:

At 10 februar, 2005 09:31, Anonymous Anonymous said...

Cestitam na dobijenoj nagradi.
Vidi se da te hoce "ribe"
Pozdrav.
Stanisa

 
At 10 februar, 2005 12:14, Anonymous Anonymous said...

svaka cast:))
mogao bi usput da izdiktiras 7 brojeva lotoa, pa da uplatim, posto je ovde loto groznica (kad te vec idu igre na srecu).
P.S. je si li vec isplanirao gde ces provesti tih 7 dana?

Pozdrav od Jece i Bobana iz Srbije na polarnih -15C.

 
At 10 februar, 2005 16:34, Anonymous Anonymous said...

Svaka cast i treba da te nagrade!
Verovatno ces nagradu iskoristiti ali u sklopu nekog narednog putovanja. Eto razloga za jos jedno - ideje ti svakako nece nedostajati.

Uzivaj!!!

Jelena

 
At 11 februar, 2005 13:12, Anonymous Anonymous said...

Ujo,al`ti se posrecilo i to bas na moj prvi rodjendan!Sta mislis o ideji da i mene povedes na taj put,mozda zajedno osvojimo jos koju nagradu?!I ti i ja smo rodjeni 8-og,razmisli o tome.
P.S.Izasla su mi 2 zubica!
Saljemo ti puuuno poljubaca!!!

JOVANA(uz malu maminu pomoc)

 

Post a Comment

<< Home