četvrtak, februar 17

Thai hrana

Vrlo sam zadovoljan thai hranom, i iako sam u pocetku bio pomalo suzdrzan kada su u pitanu njihovi specijaliteti, moram reci da sam se brzo navikao. Generalno, thai jedu zdraviju hranu od nas, i vecini ljudi odavde hrana koja se jede kod nas - ne prija. Naravno, u ishrani preovladjuje pirinac (jede se umesto hleba), i spremaju ga na sto razlicitih nacina. Od pirinca se prave i slatkisi, vino, i jednostavno je nemoguce zamisliti obrok bez njega. Hleb se jako slabo koristi u ishrani (ponekad tost za dorucak). U Vijetnamu je hleb malo popularniji nego u ostatku regiona, i vijetnamci prave jako dobar francuski hleb (ziveli francuzi! :) ).
Nakon samo par nedelja potpuno sam se navikao na njihovu hranu, i moram priznati da mi hleb ne nedostaje. Takodje, thai vole dosta dobro da zacine hranu (posebno vole ljuto). Lao hrana mi izgleda vrlo slicna sa thai hranom, s tim sto je ona manje ljuta.
Kada su u pitanju slatkisi, oni nisu mnogo popularni, i ovde je npr. tesko naci dobru cokoladu (osim ako necete da kupite neku uvoznu i platite je ~200 din.).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home