petak, februar 11

Koh Samui



Juce sam stigao na Koh Samui (ostrvo Samui), nakon 5 sati voznje autobusom i jos 2 sata brodom. Ovo ostrvo se nalazi nekih 34km od istocne obale Tajlanda. S obzirom na trenutnu situaciju na Phuketu, Samui je preuzeo "titulu" najpopularnijeg ostrva u Tajlandu. Ovde je broj turista neuporedivo veci nego na Phuketu. Plaze su isto tako lepe. Voda je malo cistija na Phuketu. Takodje, u ovo doba godine istocna obala je vetrovitija, tako da ovde ima vecih talasa, za razliku od Patong plaze koja se nalazi u uvali i gde je more izuzetno mirno. Stigao sam u glavni grad na ostrvu - Na Than i odmah produzio do Lamai plaze na juznoj obali ostrva. Tamo sam i proveo noc, a jutros sam presao na istocnu stranu (plaza Chaweng). Chaweng je najveca i najpoznatija plaza na ovom ostrvu. Nalazim se u bungalovu 5m od mora. Povecana popularnost ovog ostrva povukla je sa sobom i vise cene, ali ipak sve je to jos uvek u granicama prihvatljivog.
Temperature na ovim ostrvima ne variraju mnogo. Preko dana je obicno izmedju 35-38C, a nocu temperatura padne na 28-31C. Zbog blizine mora vrucine se mnogo lakse podnose.
Jos jedna interesantna stvar: Danas je po prvi put, nakon vise od mesec dana od kada sam krenuo na put - pala kisa (ako ne racunam neku "vlaznu maglu" koje je bilo u Hanoi-u). Padala je nekih pola sata i moram reci da mi je bas prijala. Svi smo izasli na ulice da pozdravimo ovaj dogadjaj.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home