nedelja, februar 20

... i povratak

Nakon 3 sata jutarnjeg leta, stigao sam iz Moskve u Beograd, cime se zavrsava jos jedno vrlo interesantno putovanje. Tajland, Laos, Vijetnam i Kambodza su zemlje koje zasluzuju dosta vise vremena od onoga koje sam bio u mogucnosti da im posvetim. To je potpuno drugaciji svet od ovoga u kome zivimo. Drugacija kultura, religija, obicaji... Ipak, najjaci utisak ostavili su sami ljudi koji zive tamo. Svaka od ove 4 zemlje je posebna i drugacija, iako sve na prvi pogled izgledaju slicno. U koju god da se neko uputi - nece pogresiti.
Za kraj mogu ponoviti samo ono sto sam rekao na aerodromu u Bangkoku, pred odlazak:
I'll be back.

3 Comments:

At 01 oktobar, 2005 20:41, Anonymous Anonymous said...

Molio bih te da mi se javis na neoplatensisi@yahoo.com
hvala

 
At 01 oktobar, 2005 20:42, Anonymous Anonymous said...

Molio bih te da mi se javis na neoplatensis@yahoo.com
hvala

 
At 07 septembar, 2007 15:38, Anonymous Anonymous said...

matori, sajt ti je odlican i inspirativan,... samo bih te zamolio da pogledas sta se desava sa mojim timom 'bombarderi', ne mogu da se ulogujem :(...

 

Post a Comment

<< Home