subota, januar 22

Ha Long zaliv



Konacno sam stigao i do obale Pacifika. Nakon kraceg odmora, proveo sam dva dana krstareci po zalivu. Brod je bio sasvim solidan, srednje velicine, a Tihi okean i nije bio bas tako "tih", dobro smo se izljuljali na talasima. Prenocio sam na ostrvu Cat Ba, u malom istoimenom gradicu (selu) na ostrvu. Ha Long znaci "Zmaj koji zaranja", a prema legendi sijamci kada su pokusali da zauzmu podrucje danasnjeg Vijetnama, poslali su veliki broj zmajeva. Da ne duzim pricu, reljef koji je nastao posledica je trcanja zmajeva i "udaranja repom po tlu". Inace, Ha Long zaliv vazi za jedan od najpoznatijih i nalazi se pod zastitom UNESCO. Ovde se priroda lepo poigrala sa ostrvima i na malom prostoru napravila 1969 ostrva raznih oblika. Utisak koji ovaj zaliv ostavlja je fenomenalan. Definitivno, svako ko se uputi u ove krajeve, ne bi trebalo da propusti ovako nesto. Deo onoga sto sam video, videcete na fotografijama. Usput smo posetili i jednu od vecih pecina na jednom ostrvcetu. Video sam dosta pecina do sada, ali ovakvu jos ne. Osvetljenje koje je postavljeno u pecini Sun Song jos vise pojacava utisak. Ovde sam bio u drustvu koreanca, australijanca i japanca.
Dok smo krstarili zalivom, jako cesto su nam prilazili mali ribarski brodici pokusavajuci da nam prodaju neke morske kreature koje jos nisam video.
Sutra cu provesti jos jedan dan u Hanoi-u, a onda krecem polako na jug, u toplije krajeve. Jos nisam odlucio sta ce biti sledeca destinacija. Verovatno Hue ili Hoi An. Odlucicu sutra uvece u vozu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home