četvrtak, januar 13

F.A.Q.

Kako se stitim od Malarije?
Jedini nacin da se covek zastiti od ove bolesti je da ne dozvoli da bude ujeden od strane jedne posebne vrste komaraca koji prenosi malariju. Samo jako mali broj komaraca moze prenositi ovu bolest. Najefikasnije sredstvo protiv ujeda insekata koje sam koristio je Autan. Njega sam koristio i u Amazoniji. Pokazao se odlicnim.
Pored toga neki ljudi uzimaju pilule protiv malarije (najpoznatiji su Larijum i Malaron). Ti lekovi se koriste i pri lecenju ove bolesti, ali ne mogu spreciti obolenje, vec samo "ublazavaju" bolest koja u tom slucaju krace traje. Vakcina protiv malarije ne postoji.

Sa kim sam krenuo na put?
Iz Srbije sam krenuo sam. U Bangkoku sam bio uglavnom sa jednim nemcem, holandjaninom i nemicom. Upoznali smo se letos u Sibiru.
Na severu sam bio u grupi sa 2 finkinje, 1 norvezankom, 1 svedjankom (svi su krenuli na put individualno, i velika je slucajnost da su cak njih 4 bile iz Skandinavije) i 1 indijcem.

Kakvi su planovi za nastavak puta?
Plan je da iz Tajanda predjem u Laos, pa zatim u severni Vijetnam, da bih preko Kambodze zatvorio krug u Tajlandu. Ovo je okvirni plan i, naravno, podlozan je promenama.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home