subota, januar 8

Przeni skakavci

Da se odmah razumemo: Da mi je neko rekao da cu pri cistoj svesti pojesti bubu, rekao bih mu da je lud.

Upozorenje: Osobe sa slabim srcem (tj. slabim zeludcem) neka ne citaju dalje.
*******************************

Svi one koji su se odvazili da citaju dalje, bice nagradjeni sa jednim receptom za jedno zaista egzoticno jelo: Zelene skakavce.
Znaci: U tiganj ulja ubaciti 20-tak skakavaca (celih), posoliti i dodati zacine po zelji. Kraj recepta.
Originalno, skakavci predstavljaju 'poslasticu' koja se koristi uglavnom u Laosu i severnom Tajlandu. Kako sam obavesten (sto je mozda bio i deo kampanje kada su me terali da ih probam) vrlo su bogati proteinima. Inace, ukus i nije tako los.
Kako pojesti prvog skakavca u zivotu? Pa jedna od boljih tehnika (koju sam i ja primenio) je da zamislis da ustvari grickas cips, i da sebi stalno ponavljas "disi, disi, disi", kako bi svi vitalni organi funkcionisali. :)

Dobro, malo se salim. Nije toliko strasno. I nije neukusno. U prilog tome govori i cinjenica da sam pojeo i drugog skakavca, iako me niko nije terao. :)

4 Comments:

At 09 januar, 2005 10:32, Anonymous Anonymous said...

Kakvi su ljudi na severu, ima li razlike u odnosu na one iz Bangkoka? Jesi li bio i u nekim dzunglama? Mi ovde jedva cekamo da cujemo nove vesti, pa da onda komentarisemo i falimo se kako imamo druga koji je trenutno na putu po Aziji.


Culi smo da su skakavci dobri uz domaci podvarak :))
Mada neke ovdasnje skole kuvanja smatraju da su skakavci ipak najbolji kao prilog papcima u saftu:))

Svaka cast na hrabrosti da ih probas i puno pozdrava!

Jeca i Boban!

 
At 12 januar, 2005 12:43, Anonymous Anonymous said...

Čuo sam da se skakavci razmnožavaju svake
17-te godine i zato nije čudo što je to
specijalitet.:)
Jedva čekamo sledeći opis tvog putešvestija.
Živeli !!!

T&M

 
At 13 januar, 2005 11:25, Anonymous Anonymous said...

Deki, Deki,
a kad ti je Sale pricao za bube i crve nisi delovao kao da ces ih probati. Svaka cast na hrabrosti, ja to nisam uspela da stavim u usta, a ni Saletu nisam dozvolila da me poljubi 2 sata posto je pojeo i poslednju bubu - crva. I njegovi komentari su bili slicni tvojima. Ne znam da li si naleteo da negde prodaju i pecene skorpije (mi jesmo, ali i pored velike Saletove hrabrosti da proba svasta za ovo se nije odvazio). Te skorpije deluju prilicno zivo, samo sto ne mrdaju i sto je "tajac" tvrdio da su przene. Obrati paznju, ali ne znam da li ces biti toliko hrabar da i njih poapas u prolazu.

Srecno!
Jelena (i Sale)

 
At 18 januar, 2005 16:25, Anonymous Anonymous said...

Bilo bi super kada bi mogao neke od tih specijaliteta i nama da donese. Sad mozda bas i nece biti zainteresovanih, ali ja bih bas voleo da probam

Dejan

 

Post a Comment

<< Home